Friday, July 1, 2011

::SaHaBaT~~::

Bismillahirrahmanirrahim~~~
Salaam syg..Alhamdullillah..Terima kasih pada Allah kerana masih sayang pada diriku ini. Sebelum start praktikal luar nie..ada seorang sahabat yang dah lame x berbual, melepak & bergurau-gurau dengan dye memandangkan ada sedikit salah faham antara kami, terus kmi jadi janggal nak bercakap dah..tp mungkin Allah nak tunjuk betapa agungnya nilai seorang sahabat yang baik kepada aku kerana 2 minggu sblum praktikal tue, sahabat nie hantar la pesanan ringkas ataupun SMS pada aku. Seperti biasa, dye tanya khabar, tengah buat apa macam formal kan??memang pun dh janggal kata kan..tapi aku reply mcm biasa ja..sampai la datang satu msg yang betol2 menyedarkan aku dari bayangan yang entah sejak bila mengekori aku.  Sebab bayang-bayang nie yang membuatkan aku jd buta dalam dunia yang tiada harga ciptaan ku sendiri..Ya Allah ampunilah hambamu ini kerana leka akan duniamu..Mesej yang sahabat nie hantar membuatkan aku terus berfikir sedalam-dalamnya tentang apa yang telah aku buat sebelum nie..


"Sahabat yang baik akan menunjukan kesalahan kepada sahabatnya yang lain..dan sahabat yang paling baik adalah sahabat yang sentiasa mendoakan kebaikan kepada sahabatnya yang lain.."
Alhamdullah..sejak hari tue aku dah tekadkan dalam diri yang aku tak kan ulangi kesilapan ini..
Terima kasih Ya Allah kerana menanugerahkan aku seorang sahabat yang masih mengambil berat tentang diriku..
SAHABAT, Kau teman teristimewa..andai dirimu berada di jalan redhaNYA, pimpinlah aku sekali agar dapat melangkah bersamamu menuju SYURGA yang hakiki..
Aminnnnnnnnn...=)

1 comment:

  1. terima kasih dyla..baru smpat membaca..huhu..
    sedih baca..:(

    ReplyDelete

::Jom Follow::TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...