EXAMMMMMM...

Bismillahirahmanirrahim :)

Alhamdulillah..it's been a long time aa?  xtau la sem nie busy je memanjang smpai xsempat nk "hupdet" ape2 entry pon :(  sekarang nie sure smue student tengah study week kan? iyela nk final exam pulak....

Nak dipanjangkan lagi cerite final exam nie..seram sejuk dibuatnyer..harapan aku, moge2 aku n sahabat2 seperjuangan yang lain boleh lulus dengan cemerlang sem nie dan sem2 yang akan datang.. itu je la pasai final exam nie...hehhee...xyah la panjang2 kan...kang busan pulak jadinyerrr...



Ok laaaa.... tinggal beberapa hari lagi nk taun baru... agak2 ape ye azam tahun 2013 nie?  azam aku...jeng...jeng..jeng....

NAK LUNASKAN DULU AZAM AKU TAUN2 LEPAS....ngehehehehheheeh :P

banyak lagi azam aku yang tak tertunai tahun2 sebelum nie... INSYAALLAH Allah mudahkan..amin2..

rasenyerr...tue je la kali nie yeeee....nk smbg study dlu..(*study la sgt kan) :)

Apa2 pun GOODLUCK TO ALL ye !!!

p/s ".. AKU TIDAK SEBAIK YANG ENGKAU UCAPKAN, TETAPI AKU JUGA TIDAK SEBURUK YANG TERLINTAS DI HATIMU..."

#salam Ukhuwah fillah <3 dyeelanurr :)

Comments

Popular posts from this blog

HLOVATE :)

::Cintaku buatMU:::

Fedtri Yahya & Gajet