::Antara Dua::


Assalamualaykum WBT....
-----> Antara dua <-----
Entry kali ni nak berkisah pasal pilihan. Sebab tue la tajuk dia antara dua.
Yang penting bukan antara dua nak pilih bakal suami taw..stil study lagi
tak pasai2 kena senduk kepala dengan mak aku. hehehhe

Argghhh...konpius3>__<

Mode: Confuse
Inilah situasi yang sedang aku hadapi sekarang nie. Tengah konpis di mana harus aku further study.
Dapat offer di Puncak Alam (Bachelor in Office System)....tapi most of my friend xnak smbg study kat sana.
Semua nak dok Swak je..xnak jaoh2..
Nie la yang buat aku dalam keadaan kopius. Dalam hati nie rasa nak pg sambung kat puncak alam ada juga. tapi still xsure lagi..
tiga malam aku xdpt tido..macam2 dalam kepala nie..
Kalau dapat sambung kat Puncak Alam pun ok jugak..
atleast can get new experiences kan...^___^


Mode: Berserah
Tengah dok sibuk layan intenet, tibe2 terlintas kat kepala nie nak buat solat istikharah..
Lama dah aku xbuat solat nie, last buat masa aku tengah konpius nak sambung tingkatan 6 or ambik offer uitm (diploma)
Alhamdulillah..Allah bgi hint suruh aku sambung kat uitm..
Malam tu aku buat jugak solat nie..mintak smoge Allah beri aku petunjuk yang tepat kat mane nak further study..
InsyaAllah kalau kita yakin, Allah akan bukak jalan dan tunjuk kat mane kte harus pgi..InsyaAllah..


"Dreams are wishes your heart makes..."

Selalunya hint terbaik yang Allah bagi kat kta nie ialah melalui hati.  Allah gerakkan hati kita untuk pilih mana yang terbaik sebab Allah 
lebih tahu apa yang direncanakan untuk kita selepas nie dan akan datang.  
Semoga Allah makbulkan doaku dan
 ------->TAWAKKALTU ALALLAH(^___*)


InsyaAllah :) 
P/s Mohon doanya ya sahabat:) Wassalam

Comments

Popular posts from this blog

HLOVATE :)

::Cintaku buatMU:::

Fedtri Yahya & Gajet