Tuesday, October 11, 2011

::Uitm dihatiku::

ASSALAMUALAIKUM.....^____^
Dah seminggu berlalu, habis dah final presentationku yang menandakan bahawa aku telah berjaya menamatkan diploma aku di bumi UiTM nie...ALHAMDULILLAH..selama seminggu berkampung(menumpang) di bilik kawan sebab nak buat clearance lagi..everything before holiday nie..kene settlekan dulu baru boleh graduate kan? kan? kan?.. Sekejap jer masa berlalu, pejam celik dah pun cuti. Seterusnya xtau nak buat apa kat rumah. nak keja? aduh my dad xkasi pulek. xper teman my mom kat umah n jga kedai...atleast ada jgk keja nk di buat.




ermm..hujan2 macam nie rasa sedih pulak tetiba.. teringat kengkawan yang sangat aku sayangi..huhuuuh..smua dah balik rumah masing2 dan selama cuti nie la kite xjumpa kan..luv u guys my dearest girlfriends..k la xtaw nak update ape lagi..ketandusan ayat...assalamualaikum>___<'oopssss! semoga jadi insan yang lebih baik untuk  esok dan selamanya!!!!amin......

No comments:

Post a Comment

::Jom Follow::TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...