Update Teratak

Bismillahirahmanirahim..

Dh lame tak menjenguk teratak lame nie...lame xwat 'housekeeping' smpai bersawang2 dh..tp Alhamdulillah, Allah mseh sgt baik hati sebab bg aku kesempatan untuk jengah balik teratak nie..
Permulaan sem baru setelah bercuti selame 2 bulan...balik kmpg kate kannnnn... xsempat nk on9 slalu..:)
awal2 sem nie nk kene atur byk bende..dh la duk jauh dr family..smue kne buat sendiri la kan...xboleh dh nk arap2 org lain..

Cabaran pertame mase dtg register hari tue bile diberi bilik hostel yg sememangnya agak jauh perjalanan menuju ke fakulti...sangat la menguji tahap kecerdasan kaki aku yang xseberape nk cergas nie..tp Alhamdulliah jugk sebb masih lgi dpt duduk hostel sbb ramai kwan2 len yang terpakse buat rayuan nk dptkan kolej nie...

Alhamdulillah  >_________<
Aku tau stiap apa yang berlaku semua ada dalam rahsia Allah...Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya..sekarang dah 2 sem duduk kt negeri org..Alhamdullah byk benda yang aku belajar..antaranya berdikari, jimat duit, kasih sayang dan yang paling penting dapt hadir macam2 majlis ilmu..harapan aku moga aku lebih berjaya untuk membetulkan hati agar lebih mencari makna hidup dengan cinta Tuhan.. (Allahu Rabb).. semoga aku dan kawan2 akan terus tabah meniti jalan yang penuh duri dan liku nie...dunia semakin kejam dan tenggelam..mungkin kita yang tidak sedar tp jangan mudah menyerah kalah kerna kasih Allah tidak bertepi pada umatnya.. 

Buat Kekasih Allah..Sekalung ALFatihah buatmu, ahli keluargamu, para sahabat dan umat Islam seluruh dunia..sesungguhnya aku rindu padaMU...Allahumma solli a'la Muhammad <3

#buat sahabat maya dan dunia :) moga sentiasa tabah dalam meniti Jalan Tuhan :)) \

Wassalam,
dyeelanurr

Comments

Popular posts from this blog

HLOVATE :)

::Cintaku buatMU:::

Fedtri Yahya & Gajet