Salamalaik ^_________*
Alhamdulillah..masih diberikan kesempatan kepada kepada kita untuk melihat, bernafas dan bergerak bebas ke sana kemari.  Namun, terkadang timbul kesal dihati saat nikmat ini dibiarkan berlalu sepi tanpa ada rasa syukur yang mengiringi..Sempena Aidil Adha nie..nak ucap Selamat menyambut Ibadah Korban..yang pergi menunaikan haji sekarang nie..semoga mendapat haji yang mambur..InsyaAllah.  




Labbaikallah hu marabbaik!!
Kami datang kepadaMu Ya Allah...


Kalimah agung yang pastinya menyentuh setiap hati2 yang sentiasa rindu akan cinta Tuhannya.  Subhanallah!!
Salam Aidil Adha buat rakan blogger yang sentiasa mencintai dan merindui Tuhan sekalian alam.. Terharu sangat bila tengok ribuan jemaah haji di Kota Mekah. Biar berbeza warna kulitnya, bangsanya, dari ceruk benua Utara, Selatan, Timur dan Barat datangny, namun di sini mereka tunduk ke arah satu kiblat yang sama. Hanya satu Tuhan kami..Allahu Akbar!!!


Ya Allah..
Sekalipun hamba ini hanya mampu memandang ke arah rumah sucimu..
walau hanya dari lensa ke kaca berita...
tatkala ini sendu ku rasakan..
bilakah akan tiba masaku Ya Allah???
bilakah aku akan di jemput ke tempat mu??
sempatkah aku menjadi tetamu nanti Ya Rahman...


Aku rindu..
Aku rindu....
Aku rindu....Ya Allah..


Aku rindu padaMu...
rindu pada Kekasihmu...
Ya Allah ampunilah segala dosa2ku..
saat ku dilahirkan hingga dewasa kini..
Aku hanya ingin mencintaimu..
Agar matiku nanti dengan menyebut namaMu...
Aku yang sekadar hamba hanya mengharapkan hidup dan matiku hanyalah untkMU~


Semoga kta sentiasa menjadi insan yang lebih baik dari semalam...

Comments

Popular posts from this blog

HLOVATE :)

::Cintaku buatMU:::

Fedtri Yahya & Gajet