::23 Sept 2011::SAYONARA

Salamalaik...^____^
23 Sept 2011 ari nie my last day of practical training kat CICTS, UNIMAS.  Alhamdullillah akhirnya berjaya jugak aku abiskan training nie.  Gembira ^____^:: Sedih T____T smue aderrr coz lepas nie xdpt dh nak borak2 ng Kak tie, Mama Jue, Kak Ita my supervisor yerrr...n atiqah. Ingat lagi masa mula2 nk g daftar masok 7 June 2011tue, perghhhhhh memang la seram sejuk aku. Sepatutnya msok 6 June 2011 tapi xsure lagi koz madam pon xbagi lagi alamat opis tue.  Then madam suruh jer reg kat CICTS esok ari nyerr.  Memang la kosong zero jer aku pasal opis nie.  Tawakal je laaaa...


Semue tue masa aku mula2 masok dlu laa..tapi skang nie dah boleh ngam kamceng jerr terutamanya dgn dorang tadi laaa..banyak benda yang aku belajar kat opis nie.  Teringat kata2 Pak Hud (nie staf paling senior yerrr) dalam hidup kita nie macam2 benda boleh kite blaja, ambik pengalaman baru hari2  even benda tue kecik skalipun.  Memang betol la kan TQ Pak HUD..hehehehehe
Sebenarnyerrr.......DRAGON BALL ADA 7 BIJI....*______*
iklan jap:):)
Actually..wah omputeh pulek dahhhh!!!
Berbalik kepada kata2 Pak Hud tdi.."SEMAKIN BANYAK KITA BELAJAR..SEMAKIN BANYAK BENDA YANG KITA TIDAK TAHU"  anda paham??????
xpa bole slow2..phm len kaly pon xperr..xpaham lagi tanyer dgn MR Google k>>>


Seriously, memang banyak pengalaman manis yang aku dapat mase buat praktikal training nie.  
tipu la cakap xde yang pahit kan..tp pengalaman manis tue terlampau banyak sampai segala yang pahit2 belaka tue dh tertimbus sendiri.  apa2 pun thankx to all the staff for warm welcoming since aku msuk tue.  lepas tue sudi pulak keluarkan duit club semata2 nak bagi aku pegi FAREWELL DINNER FOR HEAD OF DEPARTMENT.

...big smile for u guys ^_______________^






pix kat atas nie mase RAMAH TAMAH UNIMAS...^_______*


FAREWELL DINNER HEAD OF DEPARTMENT


HARI RAYA & MERDEKA DECORATION

P/S aku dah pandai anyam ketupat...heheheheh...besa la bru nak belajar yerrrr...

Alhamdullillah nie la antara aktiviti yang aku join tyme kt CICTS nie..Semoga smua staff akan lebih erat ikatan ukhuwahnya terutamanya masa "PORTLUCK" tue..Terima kasih dan mintak maaf andai ada kata atau perbuatan yang bisa membuatkan hati2 semua terasa dan sebagainya..Salaaam manis..sampai ketemu lagi yerrrrr..Wassalam

"TIME WILL PASS US BY....BUT ALL THE MEMORY WILL BE FOREVER IN MY HEART..."

Comments

Popular posts from this blog

HLOVATE :)

::Cintaku buatMU:::

Fedtri Yahya & Gajet