Wednesday, October 19, 2011

::HOPE::

Assalamualaikum.........
hope everybody in Allah blessing.amin2 insyaAllah^__*
There's nothing much to be updated in this ugly blog actually cos i got nothing much to do..
Staying at home during my precious holiday..just at homeT_____Thuhuhuhuuh
but, there's something that I really love to do..
jeng..jeng...jeng..reading novels of course..big smile for u ^________________________^

\
Luckily, i was supplied with a very interesting novels by my lovely aunt..hehhehe..Every weekend she'll be asking  me whether i've done reading the novels or not coz she just bought a new novels for me to read..uwahahahahaha..
Thanks u so much aunty..love u always..just bring me as many as u can ya..^____*


Ermm..just one more thing..hopefully during this holiday i'll be the one who is better than yesterday..the one who always listen to her parents and the one who always remember her creator..AllahuRabbi..inshaAllah:)


"When u have Allah, U'll have everything in ur life"




Tuesday, October 11, 2011

::Uitm dihatiku::

ASSALAMUALAIKUM.....^____^
Dah seminggu berlalu, habis dah final presentationku yang menandakan bahawa aku telah berjaya menamatkan diploma aku di bumi UiTM nie...ALHAMDULILLAH..selama seminggu berkampung(menumpang) di bilik kawan sebab nak buat clearance lagi..everything before holiday nie..kene settlekan dulu baru boleh graduate kan? kan? kan?.. Sekejap jer masa berlalu, pejam celik dah pun cuti. Seterusnya xtau nak buat apa kat rumah. nak keja? aduh my dad xkasi pulek. xper teman my mom kat umah n jga kedai...atleast ada jgk keja nk di buat.




ermm..hujan2 macam nie rasa sedih pulak tetiba.. teringat kengkawan yang sangat aku sayangi..huhuuuh..smua dah balik rumah masing2 dan selama cuti nie la kite xjumpa kan..luv u guys my dearest girlfriends..k la xtaw nak update ape lagi..ketandusan ayat...assalamualaikum>___<'oopssss! semoga jadi insan yang lebih baik untuk  esok dan selamanya!!!!amin......

::Jom Follow::TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...